Zakład Gospodarki Komunalnej w Braniewie
ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo NIP 582-160-78-00 , tel. 55 644 24 48, 55 644 29 02, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
1. Zamawiający:
Gmina Miasto Braniewo Zakład Gospodarki Komunalnej w Braniewie
ul. Rzemieślnicza 1
14-500 Braniewo
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
nr telefonu: 55 644 2448, 55 644 2902
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę używanej zamiatarki chodnikowo - ulicznej, samojezdnej, wielofunkcyjnej, gotowej do eksploatacji.
Dostawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamiatarka powinna posiadać wszystkie wymagane prawem dokumenty, spełniać warunki techniczne zgodnie z europejskimi i polskimi normami.
2.1. Oczekiwane wymagania:
- zamiatarka używana (nie starsza iż 2012 rok produkcji);
- wydajność – min. 12500 m2/h;
- automatyczna skrzynia biegów;
- typ podwozia: dwuosiowy;
- minimalna moc silnika 80 KM;
- norma emisji spalin EURO 5;
- silnik zasilany ON;
- szczotki talerzowe (sztuk 2) z włosiem mieszanym: tworzywo sztuczne-stal, wahliwe, o średnicy min. 800 mm, zamontowane pod kabiną operatora, po lewej i prawej stronie zamiatarki;
- szczotkę czołową z włosiem stalowym do usuwania chwastów z opasek jezdni zamontowana na wysuwanym ramieniu;
- szerokość zamiatania od 1400 mm do minimum 2800 mm;
- wysokość wysypywania śmieci na min. 1500 mm od podłoża, przy maksymalnym, tylnym odchyleniu pojemnika na zmiotki;
- prędkość przejazdowa ograniczona do 25 km/h;
- zdolność manewrowa; pomiędzy krawężnikami (do 4000 mm), pomiędzy ścianami (do 5500 mm);
- rura ssawna do zbierania liści i innych zanieczyszczeń;
- agregat myjący z lancą, wężem i dyszą do wysokościowego mycia pojemników, koszy i innych urządzeń;
- kabina przeszklona umożliwiająca obserwację pracy pojazdu;
- ergonomiczny fotel kierowcy z regulacją położenia oraz zintegrowanym pasem bezpieczeństwa;
- oświetlenie umożliwiające poruszanie się pojazdu po drogach publicznych oraz zamontowany panel sygnalizacyjno-ostrzegawczy;
- poziom hałasu w kabinie podczas pracy pojazdu nie przekraczający 80 dB;
- instrukcja obsługi w języku polskim;
- katalog części zamiennych.
3. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2021 r.
4. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
4.1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik
do powyższego zaproszenia i przesłać na adres Zamawiającego w formie elektronicznej na adres e-mailowy Zamawiającego tj. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczyć
na adres siedziby Zamawiającego tj. Zakład Gospodarki Komunalnej
w Braniewie, ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo.
4.2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności a poprawki powinny być naniesione czytelnie i sygnowane podpisem Dostawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Dostawcy.
4.3. Termin składania ofert do dnia 31 maja 2021 r. do godziny 15:00.
5. Warunki płatności oraz inne postanowienia umowy:
5.1. Zgodnie z podpisaną umową płatność przelewem na podane przez Dostawcę konto bankowe w terminie 21 dni od dnia dostarczenia faktury.
5.2. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.
6. Kryteria wyboru ofert:
6.1. Najniższa cena oraz spełnione wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
6.2. Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, może przeprowadzić negocjację z Dostawcami, którzy złożyli dwie najkorzystniejsze oferty.
6.3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość nie rozstrzygnięcia powyższego zapytania bez podania przyczyny. W takim przypadku Oferentowi nie przysługuje prawo domagania się odszkodowania.
Osoby do kontaktu z oferentami:
- Pan Jacek Gawryś – majster ds. technicznych, nr tel. 512176480
- Pan Stanisław Kobus – majster ds. zieleni miejskiej, nr tel. 535566277