Zakład Gospodarki Komunalnej w Braniewie

ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo NIP 582-160-78-00 , tel. 55 644 24 48, 55 644 29 02, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

1. Zamawiający:

Gmina Miasto Braniewo Zakład Gospodarki Komunalnej w Braniewie

ul. Rzemieślnicza 1

14-500 Braniewo

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

nr telefonu: 55 644 2448, 55 644 2902

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę używanej zamiatarki chodnikowo - ulicznej, samojezdnej, wielofunkcyjnej, gotowej do eksploatacji.

Dostawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamiatarka powinna posiadać wszystkie wymagane prawem dokumenty, spełniać warunki techniczne zgodnie z europejskimi i polskimi normami.

2.1. Oczekiwane wymagania:

- zamiatarka używana (nie starsza iż 2012 rok produkcji);

- wydajność – min. 12500 m2/h;

- automatyczna skrzynia biegów;

- typ podwozia: dwuosiowy;

- minimalna moc silnika 80 KM;

- norma emisji spalin EURO 5;

- silnik zasilany ON;

- szczotki talerzowe (sztuk 2) z włosiem mieszanym: tworzywo sztuczne-stal, wahliwe, o średnicy min. 800 mm, zamontowane pod kabiną operatora, po lewej i prawej stronie zamiatarki;

- szczotkę czołową z włosiem stalowym do usuwania chwastów z opasek jezdni zamontowana na wysuwanym ramieniu;

- szerokość zamiatania od 1400 mm do minimum 2800 mm;

- wysokość wysypywania śmieci na min. 1500 mm od podłoża, przy maksymalnym, tylnym odchyleniu pojemnika na zmiotki;

- prędkość przejazdowa ograniczona do 25 km/h;

- zdolność manewrowa; pomiędzy krawężnikami (do 4000 mm), pomiędzy ścianami (do 5500 mm);

- rura ssawna do zbierania liści i innych zanieczyszczeń;

- agregat myjący z lancą, wężem i dyszą do wysokościowego mycia pojemników, koszy i innych urządzeń;

- kabina przeszklona umożliwiająca obserwację pracy pojazdu;

- ergonomiczny fotel kierowcy z regulacją położenia oraz zintegrowanym pasem bezpieczeństwa;

- oświetlenie umożliwiające poruszanie się pojazdu po drogach publicznych oraz zamontowany panel sygnalizacyjno-ostrzegawczy;

- poziom hałasu w kabinie podczas pracy pojazdu nie przekraczający 80 dB;

- instrukcja obsługi w języku polskim;

- katalog części zamiennych.

3. Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2021 r.

4. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.

4.1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik
do powyższego zaproszenia i przesłać na adres Zamawiającego w formie elektronicznej na adres e-mailowy Zamawiającego tj. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczyć
na adres siedziby Zamawiającego tj. Zakład Gospodarki Komunalnej
w Braniewie, ul. Rzemieślnicza 1, 14-500 Braniewo.

4.2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności a poprawki powinny być naniesione czytelnie i sygnowane podpisem Dostawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Dostawcy.

4.3. Termin składania ofert do dnia 31 maja 2021 r. do godziny 15:00.

5. Warunki płatności oraz inne postanowienia umowy:

5.1. Zgodnie z podpisaną umową płatność przelewem na podane przez Dostawcę konto bankowe w terminie 21 dni od dnia dostarczenia faktury.

5.2. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.

6. Kryteria wyboru ofert:

6.1. Najniższa cena oraz spełnione wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.

6.2. Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, może przeprowadzić negocjację z Dostawcami, którzy złożyli dwie najkorzystniejsze oferty.

6.3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość nie rozstrzygnięcia powyższego zapytania bez podania przyczyny. W takim przypadku Oferentowi nie przysługuje prawo domagania się odszkodowania.

Osoby do kontaktu z oferentami:

- Pan Jacek Gawryś – majster ds. technicznych, nr tel. 512176480

- Pan Stanisław Kobus – majster ds. zieleni miejskiej, nr tel. 535566277

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERTY pdf 81.69 KB Stanisław Kobus
FORMULARZ OFERTOWY - ZAMIATARKA pdf 77.21 KB Stanisław Kobus
WZÓR UMOWY pdf 80.72 KB Stanisław Kobus
informacja o wyborze oferty pdf 428.53 KB Stanisław Kobus
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
piątek, 14, maj 2021 18:14 Stanisław Kobus
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 10, czerwiec 2021 19:59 Stanisław Kobus Porównaj dokumenty